نوشته شده توسط : سفير

CheatBook-DataBase 2009

نرم افزاریست بسیار جامع در مورد کدهای تقلب انواع بازیهای رایانه ای برای انواع کنسولهای اجرای بازی.
به جرات می توان گفت، این نرم افزار یک مرجع کامل از کدهای تقلب بازیهاست که در جمع آوری آن ، بیشتر گیم خورها و علاقه مندان به بازیهای رایانه ای سهیم بوده اند. مطمئنا یک گیم خور که علاقه شدیدی به بازیهای رایانه ای دارد، نهایتا در مرحله ای از بازی گیر میکند! اینجاست که باید از چیت کدها بهره جست! این کدها کدهایی هستند، که به بازیکن این امکان را می دهند که در وضعیت عادی یک بازی ، دخالت کنند و مثلا تعداد فشنگ ها را بی نهایت کرده و یا تعداد جان ها را زیاد کنند! بدین ترتیب است که می توان به راحتی؛ مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.

از امکانات CheatBook-DataBase 2009 می توان به این موارد اشاره کرد:
- پشتیبانی از بیش از 16.000 بازی.
- مرتب سازی گیمها بر اساس حروف الفبا؛ به منظور دسترسی سریعتر.
- قابلیت چاپ کد تقلبها.
- قابلیت ویرایش کد تقلبها یا افزودن کد تقلبهای جدید توسط خودتان.
- قابلیت آپدیت ماهانه.
- قابلیت ذخیره سازی چیت کدهای اجرایی و یا عکس ها داخل خود نرم افزار.
- کد تقلبهای کنسولهایی همچون PC, Walkthroughs, Playstation, Playstation 2, Playstation 3, Sega, Nintendo 64, Nintendo DS, DVD, Gameboy Advance, Gameboy Color, N-Gage, Nintendo DS, XBox, XBox 360, Gamecube, Dreamcast, Super Nintendo, Wii, Sony PSP
- موتور جستجوی قدرتمند برای یافتن سریعتر بازی مورد نظر.
- سیستم مدیریت لینک.
- سیستم گزارش اخبار و تازه های نرم افزار.
- قابلیت ایجاد دیتابیس جداگانه برای هر کاربر.
- بهره گیری از قالبهای زیبا برای ایجاد تنوع در محیط نرم افزار.
- پشتیبانی از زبانهای مختلف.
- و ...

MihanDownload.Com_CheatBook-DataBase 2009



 رمز = www.mihandownload.com



:: موضوعات مرتبط: رمز بازى كامپيوترى , ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 205
|
تعداد امتیازدهندگان : 63
|
مجموع امتیاز : 63
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

طراحي بازي با ويژوال بيسيک نيازمند درک پايه کار با توابع API و مفاهيم مربتط با گرافيک است. شما بايد با مفهوم رابط گرافيکي، دايرکتکس، اکتيوکس و فرمتهاي گرافيکي مربوط به تصاوير آشنا باشيد. چون اين يک سايت آموزشي است از توضيح بيشتر در مورد بازيها اجتناب مي شود. آرش حبيبي

 

حرکت پس زمينه
تکنيک در خلق بازي بسيار موثر است. براي نمونه فرض کنيد بخواهيد پس زمينه را به حرکت درآوريد. براي شروع اين
برنامه ساده را دانلود کنيد.


انتخاب کاراکتر
يک تکنيک ساده ديگر که در بسياري بازيها استفاده مي شود انتخاب کاراکتر است. سورس کد انتخاب کاراکتر را از اين لينک
دانلود کنيد.


بازي جورچين
سورس کد کامل بازي جورچين يا پازل را از همين لينک
دانلود کنيد.


بازي مار و پله
سورس کد کامل بازي مار و پله را از همين لينک
دانلود کنيد.


بازي منچ
بازي منچ تحت شبکه پروژه اي است که هميشه به دانشجويان درس شبکه ارائه کرده ام. براي محک توانائي خود در بيسيک اين پروژه را انجام دهيد. پيشنهاد مي شود کار با کنترلهاي شبکه در VB6 را در همين سايت دنبال کنيد. روي لينک
دانلود بازي منچ کليک کنيد.


بازي پينگ پنگ
سورس کامل کد بازي پينگ پنگ در زير ارائه شده است. براي افزايش توانمندي خود در طراحي بازي از مجموعه کدهاي زير استفاده کنيد. نام کنترلها و تنظيم خصوصيات آنها در زير آمده است. سپس از کدهاي ارائه شده استفاده کنيد:

Form frmPong:
BackColor = &H00FFC0C0& (Light blue)
Caption = The Original Video Game - Pong!

Timer timGame:
Enabled = False
Interval = 25 (may need different values for different machines)

PictureBox picPaddle:
Appearance = Flat
AutoRedraw = True
AutoSize = True
Picture = paddle.bmp
ScaleMode = Pixel
Visible = False

CommandButton cmdPause:
Caption = &Pause
Enabled = 0 'False

CommandButton cmdExit:
Caption = E&xit

CommandButton cmdNew:
Caption = &New Game
Default = True

PictureBox picField:
BackColor = &H0080FFFF& (Light yellow)
BorderStyle = None
FontName = MS Sans Serif
FontSize = 24
ForeColor = &H000000FF& (Red)
ScaleMode = Pixel

PictureBox picBlank:
Appearance = Flat
AutoRedraw = True
BackColor = &H0080FFFF& (Light yellow)
.           BorderStyle = None
FillStyle = Solid
Visible = False


PictureBox picBall:
Appearance = Flat
AutoRedraw = True
AutoSize = True
BorderStyle = None
Picture = ball.bmp
ScaleMode = Pixel
Visible = False

Shape Shape1:
BackColor = &H00404040& (Black)
BackStyle = Opaque

Label lblScore2:
Alignment = Center
BackColor = &H00FFFFFF& (White)
BorderStyle = Fixed Single
Caption = 0
FontName = MS Sans Serif
FontBold = True
FontSize = 18

Label Label3:
BackColor = &H00FFC0C0& (Light blue)
Caption = Player 2
FontName = MS Sans Serif
FontSize = 13.5

Label lblScore1:
Alignment = Center
BackColor = &H00FFFFFF& (White)
BorderStyle = Fixed Single
Caption = 0
FontName = MS Sans Serif
FontBold = True
FontSize = 18

Label Label1:
BackColor = &H00FFC0C0& (Light blue)
Caption = Player 1
FontName = MS Sans Serif
FontSize = 13.5

 


Code:

General Declarations:

Option Explicit
'Sound file strings
Dim wavPaddleHit As String
Dim wavWall As String
Dim wavMissed As String
'A user-defined variable to position bitmaps
Private Type tBitMap
Left As Long
Top As Long
Right As Long
Bottom As Long
Width As Long
Height As Long
End Type
'Ball information
Dim bmpBall As tBitMap
Dim XStart As Long, YStart As Long
Dim XSpeed As Long, YSpeed As Long
Dim SpeedUnit As Long
Dim XDir As Long, YDir As Long
'Paddle information
Dim bmpPaddle1 As tBitMap, bmpPaddle2 As tBitMap
Dim YStartPaddle1 As Long, YStartPaddle2 As Long
Dim XPaddle1 As Long, XPaddle2 As Long
Dim PaddleIncrement As Long

Dim Score1 As Integer, Score2 As Integer
Dim Paused As Boolean
'Number of points to win
Const WIN = 10
'Number of bounces before speed increases
Const BOUNCE = 10
Dim NumBounce As Integer
'API Functions and constants
Private Declare Function BitBlt Lib "gdi32" (ByVal hDestDC As Long, ByVal x As Long, ByVal y As Long, ByVal nWidth As Long, ByVal nHeight As Long, ByVal hSrcDC As Long, ByVal xSrc As Long, ByVal ySrc As Long, ByVal dwRop As Long) As Long
Const SRCCOPY = &HCC0020 ' (DWORD) dest = source
Private Declare Function sndPlaySound Lib "winmm.dll" Alias "sndPlaySoundA" (ByVal lpszSoundName As String, ByVal uFlags As Long) As Long
Private Declare Function sndStopSound Lib "winmm.dll" Alias "sndPlaySoundA" (ByVal lpszNull As String, ByVal uFlags As Long) As Long
Const SND_ASYNC = &H1         
Const SND_SYNC = &H0
Const SND_MEMORY = &H4
Const SND_LOOP = &H8
Const SND_NOSTOP = &H10
' Windows API rectangle function
Private Declare Function IntersectRect Lib "user32" (lpDestRect As tBitMap, lpSrc1Rect As tBitMap, lpSrc2Rect As tBitMap) As Long

 

NoiseGet General Function:

Function NoiseGet(ByVal FileName) As String
'------------------------------------------------------------
' Load a sound file into a string variable.
' Taken from:
'   Mark Pruett
'   Black Art of Visual Basic Game Programming
'   The Waite Group, 1995
'------------------------------------------------------------
Dim buffer As String
Dim f As Integer
Dim SoundBuffer As String
On Error GoTo NoiseGet_Error
buffer = Space$(1024)
SoundBuffer = ""
f = FreeFile
Open FileName For Binary As f
Do While Not EOF(f)
Get #f, , buffer     ' Load in 1K chunks
SoundBuffer = SoundBuffer & buffer
Loop
Close f
NoiseGet = Trim$(SoundBuffer)
Exit Function
NoiseGet_Error:
SoundBuffer = ""
Exit Function
End Function

 


NoisePlay General Procedure:

Sub NoisePlay(SoundBuffer As String, ByVal PlayMode As Integer)
'------------------------------------------------------------
' Plays a sound previously loaded into memory with function
' NoiseGet().
' Taken from:
'   Mark Pruett
'   Black Art of Visual Basic Game Programming
'   The Waite Group, 1995
'------------------------------------------------------------
Dim retcode As Integer
If SoundBuffer = "" Then Exit Sub
' Stop any sound that may currently be playing.
retcode = sndStopSound(0, SND_ASYNC)
' PlayMode should be SND_SYNC or SND_ASYNC
retcode = sndPlaySound(ByVal SoundBuffer, PlayMode Or SND_MEMORY)
End Sub

 

Bitmap_Move General Procedure:

Private Sub Bitmap_Move(ABitMap As tBitMap, ByVal NewLeft As Integer, ByVal NewTop As Integer, SourcePicture As PictureBox)
' Move bitmap from one location to the next
' Modified from:
'   Mark Pruett
'   Black Art of Visual Basic Game Programming
'   The Waite Group, 1995
Dim RtnValue As Integer
'First erase at old location
RtnValue = BitBlt(picField.hDC, ABitMap.Left, ABitMap.Top, ABitMap.Width, ABitMap.Height, picBlank.hDC, 0, 0, SRCCOPY)
'Then, establish and redraw at new location
ABitMap.Left = NewLeft
ABitMap.Top = NewTop
RtnValue = BitBlt(picField.hDC, ABitMap.Left, ABitMap.Top, ABitMap.Width, ABitMap.Height, SourcePicture.hDC, 0, 0, SRCCOPY)
End Sub


ResetPaddles General Procedure:

Private Sub ResetPaddles()
'Reposition paddles
bmpPaddle1.Top = YStartPaddle1
bmpPaddle2.Top = YStartPaddle2
Call Bitmap_Move(bmpPaddle1, bmpPaddle1.Left, bmpPaddle1.Top, picPaddle)
Call Bitmap_Move(bmpPaddle2, bmpPaddle2.Left, bmpPaddle2.Top, picPaddle)
End Sub

Update_Score General Procedure:

Private Sub Update_Score(Player As Integer)
Dim Winner As Integer, RtnValue As Integer
Winner = 0
'Update scores and see if game over
timGame.Enabled = False
Call NoisePlay(wavMissed, SND_SYNC)
Select Case Player
Case 1
Score2 = Score2 + 1
lblScore2.Caption = Format(Score2, "#0")
lblScore2.Refresh
If Score2 = WIN Then Winner = 2
Case 2
Score1 = Score1 + 1
lblScore1.Caption = Format(Score1, "#0")
lblScore1.Refresh
If Score1 = WIN Then Winner = 1
End Select
If Winner = 0 Then
Call ResetBall
timGame.Enabled = True
Else
cmdNew.Enabled = False
cmdPause.Enabled = False
cmdExit.Enabled = False
RtnValue = sndPlaySound(App.Path + "\cheering.wav", SND_SYNC)
picField.CurrentX = 0.5 * (picField.ScaleWidth - picField.TextWidth("Game Over"))
picField.CurrentY = 0.5 * picField.ScaleHeight - picField.TextHeight("Game Over")
picField.Print "Game Over"
cmdNew.Enabled = True
cmdExit.Enabled = True
End If
End Sub
ResetBall General Procedure:

Sub ResetBall()
'Set random directions
XDir = 2 * Int(2 * Rnd) - 1
YDir = 2 * Int(2 * Rnd) - 1
bmpBall.Left = XStart
bmpBall.Top = YStart
End Sub

 

cmdExit_Click Event:

Private Sub cmdExit_Click()
'End game
End
End Sub

 

cmdNew Click Event:

Private Sub cmdNew_Click()
'New game code
'Reset scores
lblScore1.Caption = "0"
lblScore2.Caption = "0"
Score1 = 0
Score2 = 0
'Reset ball
SpeedUnit = 1
XSpeed = 5 * SpeedUnit
YSpeed = XSpeed
Call ResetBall
'Reset paddles
picField.Cls
PaddleIncrement = 5
NumBounce = 0
Call ResetPaddles
cmdPause.Enabled = True
timGame.Enabled = True
picField.SetFocus
End Sub


Collided General Function:

Private Function Collided(A As tBitMap, B As tBitMap) As Integer
'--------------------------------------------------
' Check if the two rectangles (bitmaps) intersect,
' using the IntersectRect API call.
' Taken from:
'   Mark Pruett
'   Black Art of Visual Basic Game Programming
'   The Waite Group, 1995
'--------------------------------------------------

' Although we won't use it, we need a result
' rectangle to pass to the API routine.
Dim ResultRect As tBitMap

    ' Calculate the right and bottoms of rectangles needed by the API call.
A.Right = A.Left + A.Width - 1
A.Bottom = A.Top + A.Height - 1

    B.Right = B.Left + B.Width - 1
B.Bottom = B.Top + B.Height - 1

    ' IntersectRect will only return 0 (false) if the
' two rectangles do NOT intersect.
Collided = IntersectRect(ResultRect, A, B)
End Function

 

cmdPause Click Event:

Private Sub cmdPause_Click()
If Not (Paused) Then
timGame.Enabled = False
cmdNew.Enabled = False
Paused = True
cmdPause.Caption = "&UnPause"
Else
timGame.Enabled = True
cmdNew.Enabled = True
Paused = False
cmdPause.Caption = "&Pause"
End If
picField.SetFocus
End Sub


Form Load Event:

Private Sub Form_Load()
Randomize Timer
'Place from at middle of screen
frmPong.Left = 0.5 * (Screen.Width - frmPong.Width)
frmPong.Top = 0.5 * (Screen.Height - frmPong.Height)
'Load sound files into strings from fast access
wavPaddleHit = NoiseGet(App.Path + "\paddle.wav")
wavMissed = NoiseGet(App.Path + "\missed.wav")
wavWall = NoiseGet(App.Path + "\wallhit.wav")
'Initialize ball and paddle locations
XStart = 0.5 * (picField.ScaleWidth - picBall.ScaleWidth)
YStart = 0.5 * (picField.ScaleHeight - picBall.ScaleHeight)
XPaddle1 = 5
XPaddle2 = picField.ScaleWidth - picPaddle.ScaleWidth - 5
YStartPaddle1 = 0.5 * (picField.ScaleHeight - picPaddle.ScaleHeight)
YStartPaddle2 = YStartPaddle1
'Get ball dimensions
bmpBall.Left = XStart
bmpBall.Top = YStart
bmpBall.Width = picBall.ScaleWidth
bmpBall.Height = picBall.ScaleHeight
'Get paddle dimensions
bmpPaddle1.Left = XPaddle1
bmpPaddle1.Top = YStartPaddle1
bmpPaddle1.Width = picPaddle.ScaleWidth
bmpPaddle1.Height = picPaddle.ScaleHeight
bmpPaddle2.Left = XPaddle2
bmpPaddle2.Top = YStartPaddle2
bmpPaddle2.Width = picPaddle.ScaleWidth
bmpPaddle2.Height = picPaddle.ScaleHeight
'Get ready to play
Paused = False
frmPong.Show
Call ResetPaddles
End Sub

 


picField KeyDown Event:

Private Sub picField_KeyDown(KeyCode As Integer, Shift As Integer)
Select Case KeyCode
'Player 1 Motion
Case vbKeyA
If (bmpPaddle1.Top - PaddleIncrement) > 0 Then
Call Bitmap_Move(bmpPaddle1, bmpPaddle1.Left, bmpPaddle1.Top - PaddleIncrement, picPaddle)
End If
Case vbKeyZ
If (bmpPaddle1.Top + bmpPaddle1.Height + PaddleIncrement) < picField.ScaleHeight Then
Call Bitmap_Move(bmpPaddle1, bmpPaddle1.Left, bmpPaddle1.Top + PaddleIncrement, picPaddle)
End If
'Player 2 Motion
Case vbKeyK
If (bmpPaddle2.Top - PaddleIncrement) > 0 Then
Call Bitmap_Move(bmpPaddle2, bmpPaddle2.Left, bmpPaddle2.Top - PaddleIncrement, picPaddle)
End If
Case vbKeyM
If (bmpPaddle2.Top + bmpPaddle2.Height + PaddleIncrement) < picField.ScaleHeight Then
Call Bitmap_Move(bmpPaddle2, bmpPaddle2.Left, bmpPaddle2.Top + PaddleIncrement, picPaddle)
End If
End Select
End Sub

 

timGame Timer Event:

Private Sub timGame_Timer()
'Main routine
Dim XInc As Integer, YInc As Integer
Dim Collision1 As Integer, Collision2 As Integer, Collision As Integer
Static Previous As Integer
'If paused, do nothing
If Paused Then Exit Sub
'Determine ball motion increments
XInc = XDir * XSpeed
YInc = YDir * YSpeed
'Ball hits top wall
If (bmpBall.Top + YInc) < 0 Then
YDir = -YDir
YInc = YDir * YSpeed
Call NoisePlay(wavWall, SND_ASYNC)
End If
'Ball hits bottom wall
If (bmpBall.Top + bmpBall.Height + YInc) > picField.ScaleHeight Then
YDir = -YDir
YInc = YDir * YSpeed
Call NoisePlay(wavWall, SND_ASYNC)
End If
'Ball goes past left wall - Player 2 scores
If (bmpBall.Left) > picField.ScaleWidth Then
Call Update_Score(2)
End If
'Ball goes past right wall - Player 1 scores
If (bmpBall.Left + bmpBall.Width) < 0 Then
Call Update_Score(1)
End If
'Check if either paddle and ball collided
Collision1 = Collided(bmpBall, bmpPaddle1)
Collision2 = Collided(bmpBall, bmpPaddle2)
'Move ball
Call Bitmap_Move(bmpBall, bmpBall.Left + XInc, bmpBall.Top + YInc, picBall)
'If paddle hit, redraw paddle
If Collision1 Then
Call Bitmap_Move(bmpPaddle1, bmpPaddle1.Left, bmpPaddle1.Top, picPaddle)
Collision = Collision1
ElseIf Collision2 Then
Call Bitmap_Move(bmpPaddle2, bmpPaddle2.Left, bmpPaddle2.Top, picPaddle)
Collision = Collision2
End If
'If we hit a paddle, change ball direction
If Collision And (Not Previous) Then
NumBounce = NumBounce + 1
If NumBounce = BOUNCE Then
NumBounce = 0
XSpeed = XSpeed + SpeedUnit
YSpeed = YSpeed + SpeedUnit
End If
XDir = -XDir
Call NoisePlay(wavPaddleHit, SND_ASYNC)
End If
Previous = Collision
End Sub




:: موضوعات مرتبط: طراحى بازى با ويژوال بيسيك , ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 151
|
تعداد امتیازدهندگان : 48
|
مجموع امتیاز : 48
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

 

 


 

  cheats                              

                  عمل کرد

 

THUGSTOOLS

اسلحه های نوع اول

PROFESSIONALTOOLS

اسلحه های نوع دوم

NUTTERTOOLS

اسلحه های نوع سوم

ASPIRINE

جون کامل

PRECIOUSPROTECTION

محافظ کامل

FANNYMAGNET

خانوم ها به دنبال شما حرکت میکنند

YOUWONTTAKEMEALIVE

پلیس یه دنبال شما

LEAVEMEALONE

لغو تعقیب پلیس

ICANTTAKEITANYMORE

خودکشی

DEEPFRIEDMARSBARS

بدن چاق

PROGRAMMER

دست و پای لاغر

STILLLIKEDRESSINGUP

تغییر متناوب لباس ها

CERTAINDEATH

کشیدن سیگار

CHEATSHAVEBEENCRACKED

بازی با شکلRicardo Diaz

LOOKLIKELANCE

بازی با شکلLance Vance

MYSONISALAWYER

بازی با شکلKen Rosenberg

LOOKLIKEHILARY

Hilary Kingبازی با شکل

ROCKANDROLLMAN

بازی با شکلJezz Torent

WELOVEOURDICK

بازی با شکلcharacter Dick

ONEARMEDBANDIT

بازی با شکلPhil Cassidy

IDONTHAVETHEMONEYSONNY

بازی با شکلSonny Forelli


 



:: موضوعات مرتبط: رمز بازى كامپيوترى , ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

 

 

gta 5 رمزهای





رمز (cheat)



عمل



NATURALTALENT



حداکثر مهارت ماشین ها



OHDUDE



هلیکوپتر جنگی



ITSALLBULL



لودر



CELEBRITYSTATUS



ماشین stretch



FLYINGFISH



قایق ها پرواز میکنند



BUFFMEUP



حداکثر نیروی عضله



TRUEGRIME



ماشین حمل زباله



SLOWITDOWN



سرعت بازی را کم میکند



SPEEDITUP



سرعت بازی را زیاد میکند



BIFBUZZ



گانگستر ها خیابان ها را کنترل میکنند



NINJATOWN



به جای مردم نینجا ها قرار میگیرند



SPEEDFREAK



همه ماشین ها نیترو دارند



BRINGITON



تمام پلیس ها به دنبال شما هستند



FULLCLIP



اسلحه نامحدود



GHOSTTOWN



ترافیک کمتر



WORSHIPME



حداکثر احترام



HELLOLADIES



حداکثر جاذبه دختر ها



PROFESSIONALKILLER



حداکثر تونایی در تمام اسلحه ها



AIWPRTON



تانک



YSOHNUL



زمان سریع



CFVFGMJ



هوای مه آلود



ASNAEB



پلیس ها شما را تعقیب نمیکنند



LXGIWYL



اسلحه های سری اول



KJKSZPJ



اسلحه های سری دوم



UZUMYMW



اسلحه های سری سوم



BAGUVIX



سلامتی نامحدود



CVWKXAM



اکسیژن نامحدود



HESOYAM



حداکثر سلامتی و زره +250000 پول



NCSGDAG



حداکثر توان تیراندازی



VQIMAHA



حداکثر توان رانندگی



JYSDSOD



حداکثر توان عضله ها



BTCDBCB



حداکثر چاقی



KVGYZQK



حداقل توانایی عضله و چاقی



OGXSDAG



حداکثر احترام



EHIBXQS1



حداکثر جاذبه دخترها



SZCMAWO



خودکشی کردن



AEDUWNV



هرگز گرسنه نمیشوید



LIYOAAY



حرکت آرام تر



PPGWJHT



حرکت سریع تر



AEZAKMI



رفتن تمام پلیسها



OUIQDMW



هدف گیری بهتر هنگام رانندگی



AJLOJYQY



مردم دیوانه



BGLUAWML



مردم از شما متنفّر هستند



FOOOXFT



تمام مردم اسلحه دارند



AFZLLQLL



هوای معمولی



AUIFRVQS



هوای بارانی



ICIKPYH



هوای آفتابی



ALNSFMZO



هوای تیره



CFVFGMJ



هوای مه آلود



CWJXUOC



هوای طوفانی



OFVIAC



هوای نارنجی و ساعت در 12 توقف میکند



XJVSNAJ



هوای تیره و ساعت در 00 توقف میکند



AIYPWZQP



چتر نجات



KRIJEBR



دادن ماشین Stretch



JQNTDMH



دادن ماشین Rancher



CQZIJMB



دادن ماشین Bloodring Banger



PDNEJOH



دادن ماشین Hotring Racer



VPJTQWV



دادن ماشین Hotring Racer



AQTBCODX



دادن ماشین Romero



RZHSUEW



دادن ماشین Caddy (ماشین گلف)



YECGAA



دادن Jet Pack

 

 



:: موضوعات مرتبط: رمز بازى كامپيوترى , ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير


 

 

HESOYAM                         250000 پول و کامل شدن خون و ضد زربه و درست شدن وسيله شما

 

LXGIWYL                              مجموعه تفنگ 1        

 

 

 

KJKSZPJ                               مجموعه تفنگ 2                                      

 

UZUMYMW                          مجموعه تفنگ 3                      

 

JYSDSOD                              بدنساز                                   

 

BTCDBCB                            چاق شدن                               

 

KVGYZQK                            لاغر شدن                                

 

CVWKXAM                           اکسيژن نامحدود                     

 

SZCMAWO                            خود کشي                               

 

ASNAEB                                کم شدن ستاره                              

 

OSRBLHH                             دو ستاره شدن                          

 

LJSPQK                                 شش ستاره شدن                        

 

BEKKNQV                             تبديل شدن به بتمن                    

 

AUIFRVQS                             هواي باراني

 

 

 

ICIKPYH                                شب ابري

 

 

 

ALNSFMZO                           هواي صاف                             

 

CFVFGMJ                               هواي طوفاني

 

 

 

CWJXUOC                              هواي مه آلود 

 

 

 

OFVIAC                                   عصر      

 

 

 

XJVSNAJ                                  نيمه شب

 

 

 

PRIEBJ                                    هواي گرم

 

 

 

HELLOLADIES                       حداکثر جاذبه دختر ها   

 

 

 

EHIBXQS                                 جذب دختر                                                 

 

 

 

OGXSDAG                                حداکثر احترام    

 

 

 

SPEEDITUP                              زياد شدن سرعت بازي

 

 

 

BUFFMEUP                              حداکثر نيروي عضله  

 

 

 

FLYINGFISH                             پرواز قايق ها        

 

 

 

NATURALTALENT                             حداکثر مهارت ماشين

 

 

 

GHOSTTOWN                          ترافيک کمتر     


 

OHDUDE                                  هلي کوپتر جنگي                       

 

 

AMOMHRER                           18 چرخ                                 

 

 

EEGCYXT                                   لودر                                              

 

 

KGGGDKP                                  قايق                  

 

 

KRIJEBR                                    ماشين ويژه 1              

 

 

CQZIJMB                                   ماشين ويژه 2         

 

 

PDNEJOH                                   ماشين مسابقه 1

 

 

VPJTQWV                                   ماشين مسابقه 2 

 

 

UBHYZHQ                                  ماشين حمل زباله

 

 

AIWPRTON                                تانک           

 

 

AQTBCODX                               ماشين نعش کش

 

 

RZHSUEW                                   ماشين گلف

 

 

JQNTDMH                                  پاترل معمولي 

 

 

AGBDLCID                                  پاترل لاستيک پهن  

 

 

AKJJYGLC                                  موتور چهار چرخ

 

 

JUMPJET                                    جت جنگي   

 

 

URKQSRK                                   جت   

 

 

FULLCLIP                                    اسلحه نا محدود                                                  

 

 

BAGUVIX                                     سلامتي نا محدود                                                  

 

 

 AIYPWZQP                                 چتر نجات

 

 

YECGAA                                      کپسول پرواز                               

 

 

CPKTNWT                                   منفجر شدن ماشين ها                                            

 

 

 IOWDLAC                                  تمام ماشين ها سياه شوند                                        

 

 

LLQPFBN                                    تمام ماشين ها صورتي شوند

 

 

SPEEDFREAK                             تمام ماشين ها نيتروژن دار شوند        

 

 

NINJATOWN                              به جاي مردم نينجا باشد                                    

 

 

BIFBUZZ                                     کانگستر ها خيابان ها را کنترل کنند        

 

 

PROFESSIONALKILLER                  حداکثر توانايي در اسلحه ها

 

 

XICWMD                                     فقط چرخ ماشين ها پيدا باشد                                     

 

 



:: موضوعات مرتبط: رمز بازى كامپيوترى , ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

نسخه 1.2 بازی با کلمات منتشر شد
تغییرات در این نسخه:
1- افزودن قابلیت ذخیره بازی در پرسشهای 10 و 30
2- افزودن کلید صفحه کاذب
3- قابلیت قطع نسبی صدای شکلک کنار صفحه

شما میتوانید جهت دانلود این نسخه از بازی به آدرسهای زیر مراجعه نمایید:

لینک مستقیم دانلود بازی
لینک کمکی دانلود بازی (غیر مستقیم )

در صورتیکه در اجرای بازی با مشکل مواجه شدید یا جملات پرسشها به نظر درهم می آمد فایل راهنمای رفع اشکال را
از اینجا دانلود کنید.

اگر فکر می کنید که برخی از پرسشها مشکل هستند به شما پیشنهاد می کنم که بازی را همراه با خانواده یا دوستان خود انجام دهید زیرا در این صورت هم چیزهای بیشتری یاد می گیرید و هم بازی برای شما بسیار لذت بخش تر خواهد بود!

با تشکر



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازى كامپيوترى سرگرم كننده , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

 

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

www.center.loxblog.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

www.safirpictures.blogfa.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

عکس قلب های زیبا و هنری
bo2aks.com

 



:: موضوعات مرتبط: گالرى عكس قلب , ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 27 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

دوستان من مى توانيد به آدرس زير مراجعه كنيد

لينك : www.safirpictures.blogfa.com



:: موضوعات مرتبط: گالرى عكس بازيگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 27 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: گالرى عكس مد لباس , ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 27 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

آدمی دو قلب دارد !

قلبی كه از بودن آن با خبر است و قلبی كه از حضورش بی خبر.
قلبی كه از آن با خبر است همان قلبی ست كه در سینه می تپد
همان كه گاهی می شكند
گاهی می گیرد و گاهی می سوزد
گاهی سنگ می شود و سخت و سیاه
و گاهی هم از دست می رود...

با این دل است كه عاشق می شویم
با این دل است كه دعا می كنیم
با همین دل است كه نفرین می كنیم
و گاهی وقت ها هم كینه می ورزیم...


اما قلب دیگری هم هست.قلبی كه از بودنش بی خبریم.
این قلب اما در سینه جا نمی شود
و به جای اینكه بتپد.....می وزد و می بارد و می گردد و می تابد
این قلب نه می شكند نه میسوزد و نه می گیرد
سیاه و سنگ هم نمی شود
از دست هم نمی رود


زلال است و جاری
مثل رود و نسیم
و آنقدر سبك است كه هیچ وقت هیچ جا نمی ماند
بالا می رود و بالا می رود و بین زمین و ملكوت می رقصد

این همان قلب است كه وقتی تو نفرین می كنی او دعا می كند
وقتی تو بد می گویی و بیزاری او عشق می ورزد
وقتی تو می رنجی او می بخشد...

این قلب كار خودش را می كند
نه به احساست كاری دارد نه به تعلقت
نه به آنچه می گویی نه به آنچه می خواهی


و آدمها به خاطر همین دوست داشتنی اند
به خاطر قلب دیگرشان

به خاطر قلبی كه از بودنش بی خبرند .



 

 

 




:: موضوعات مرتبط: عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 27 تير 1389 | نظرات ()