نوشته شده توسط : سفير

دخترجوانی از مکزیک برای یک مأموریت اداری چندماهه به آرژانتین منتقل شد.
پس از دوماه، نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت می کند به این مضمون:
لورای عزیز، متأسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم و باید بگویم که دراین مدت ده بار به توخیانت کرده ام !!! ومی دانم که نه تو و نه من شایسته این وضع نیستیم. من را ببخش و عکسی که به تو داده بودم برایم پس بفرست
باعشق : روبرت
دخترجوان رنجیـده خاطرازرفتارمرد، ازهمه همکاران ودوستانش می خواهدکه عکسی ازنامزد، برادر، پسرعمو، پسردایی ... خودشان به اوقرض بدهند وهمه آن عکس ها راکه کلی بودند باعکس روبرت، نامزد بی وفایش، دریک پاکت گذاشته وهمراه با یادداشتی برایش پست می کند، به این مضمون:
روبرت عزیز، مراببخش، اما هر چه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم، لطفاً عکس خودت راازمیان عکسهای توی پاکت جداکن وبقیه رابه من برگردان.....




:: موضوعات مرتبط: مطلب طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير


نحوه افزودن Control Panel به پنجره Computer در ویندوز ویستا و 7
 
      
       
ویندوز یکی از موارد پر کاربرد است که کاربران ویندوز زیاد با آن سروکار دارند. در نتیجه دسترسی سریع به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در ویندوز XP، با فعال کردن یک گزینه در Folder Options به سادگی امکان افزودن Control Panel به My Computer وجود داشت. اما در ویندوزهای ویستا و 7، چنین گزینه‏ای وجود ندارد، در نتیجه جهت افزودن Control Panel به پنجره Computer نیاز به استفاده از ترفندی است که هم اکنون قصد داریم آن را برای شما بازگو نماییم.

برای این کار:
ابتدا بر روی دکمه Start کلیک کرده و عبارت regedit را تایپ نموده و Enter بزنید.
حال  در محیط رجیستری به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerMyComputerNameSpace

اکنون بر روی فضای خالی از قسمت سمت راست صفحه، راست کلیک کرده و New > Key را انتخاب نمایید.
نام آن را
{26EE0668-A00A-44D7-9371-BEB064C98683}
قرار دهید.
کار تمام است. اکنون در صورتی که پنجره Computer را باز کنید، Control Panel در آن به چشم می‏خورد.

     

www.center.loxblog.com




:: موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومى كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

نمایش آیکون های ویندوز با کیفیت بالا  
      
       
نمایش آیکونهای ویندوز به صورت !!high colo
اگر علاقمند هستید که آیکونهای ویندوز را با کمی کیفیت بالاتر و جزئیات بیشتری ملاحطه نمائید از این روش استفاده کنید در نتیجه ویندوز آیکونها را با تمام کیفیت خود نشان میدهد.

ابتدا برنامه regedit را اجرا کنید (RUN > Regedit )
کلید زیر را بیابید :
HKEY _CURRENT_USERCONTROL Panel DesktopWindowsMetrics
سپس یک مقدار جدید از نوع STRING با نام SHELL ICON BPP بسازید (در صورتیکه وجود نداشت) و مقدار آن را برابر توان کارت گرافیکی خود قرار دهید طبق مقدارهای زیر :
256 = 256 COLOR BIT
16=16 BIT COLOR
24 = 24 BIT COLOR
32 = 32 BIT COLOR
برای مشاهده مخصوص تغییرات ابتدا مقدار آن را 256 قرار داده و سیستم را RESTART کنید و دوباره مقدار آن را اینبار به 32 تغییر دهید و سیستم را RESTART کنید تا تفاوت آن را احساس کنید .

همچنین برای بزرگتر کردن icon ها در ویندوز در همان مسیر Shell Icon Size را انتخاب و اندازه آکون ها را عوض کنید .
مثلا 16و32و48و64وتا 128 که 128 برای ایکونهای ویندوز xp کار برد دارد.

     




:: موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومى كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير


رفع مشکل هنگ کردن ویندوز
 
     

هنگ   ویندوز   قفل   hang   xp  
بسیاری از ما در هنگام کار با ویندوز ناگهان به مشکل هنگ کردن برنامه ها برخورد کردیم. این مشکل مواقعی پیش می آید که برنامه نتواند فایلهای سیستمی خود را به درستی بارگذاری کند و ... در این هنگام ما به سرعت کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Del را زده و از صفحه Task Manager برنامه مورد نظر را End Task میکنیم. همه این را قبول دارند که در ویندوز XP این کار به طرز شگفت انگیزی نسبت به ویندوزهای سری 9X سریعتر شده و دیگر کمتر مشکل Restart پیش می آید. اما شاید برای بعضی ها سرعت End Task یک برنامه بسیار کند باشد تا جایی که حتی شخص مجبور به Restart شود.
 
در اینجا یک نکته ای وجود دارد که با اعمال آن میتوان سرعت End Task کردن یک برنامه را افزایش داد. این روش حتی باعث میشود که اگر برای برنامه ای مشکل پیش بیاید آن برنامه به سرعت متوقف شده و دیگر مشکل هنگ کردن و یا کرش کردن سیستم پیش نیاید.

برای این منظور مراحل زیر را انجام دهید : ابتدا از طریق Run وارد قسمت Regedit شده و کلید زیر را بیابید :
HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop
 
سپس در صفحه سمت چپ به دنبال کلیدی به نام LowLevelHooksTimeout بگردید. اگر این کلید وجود نداشت یک کلید از نوع String به همین نام بسازید. حال میتوانید یک عدد را برحسب میلی ثانیه به دلخواه به آن اختصاص دهید. این مقدار همان میزان زمان End Task را تعیین میکند.برای مثال شما میتوانید عدد 3500 را که معادل 3.5 ثانیه است را به آن اختصاص دهید. این ترفند در واقع باعث میشود که مدت زمان پاسخگویی برنامه Crash شده یا به عبارتی Hook شده در برابر ویندوز کاهش بیابد و ویندوز وقت اضافه ای را برای به اجرا در آوردن آن برنامه هدر ندهد و این کار باعث میشود که در واقع برنامه مشکل دار به زور اجرا نشود و جلویش گرفته شود. این ترفند میتواند کارایی ویندوز را نیز بالا ببرد چون همان طور که میدانید هنگ کردن سیستم خود یک عامل کاهش کارایی سیستم میباشد که با این ترفند تا حدود بسیار زیادی از این مشکل کاسته میشود.
 



:: موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومى كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير


تغییر شماره سرویس پک ویندوز 


همان‏طور که می‏دانید ویندوزهایی نظیر XP و ویستادارای سرویس پک‏های مختلفی هستند. سرویس پک‏ها در اصل مجموعه‏ای از به
روزرسانی‏های نرم‏افزاری‏اند که در طی زمان‏های مختلف از جانب مایکروسافتعرضه می‏شوند. این بسته‏های نرم‏افزاری امنیت، ثبات و سازگاری ویندوز رابهبود می‏بخشند. ممکن است شما گاهی قصد نصب یک نرم‏افزار یا بازی خاص راداشته باشید، اما به دلیل قدیمی بودن سرویس پک ویندوز امکان این کار مهیانباشد؛ در این زمان چه می‏کنید؟ آیا چاره‏ای به جز نصب سرویس پک جدید وجودندارد؟ شما با استفاده از این ترفند می‏توانید عنوان یا شماره سرویس پکویندوز خود را تغییر دهید و این مشکل را بدون نصب سرویس پک جدید حل کنید.
به عنوان مثال بازی GTA IV تنها بر روی سرویس پک 3 ویندوز XP قابل نصب است. یعنی اگر ویندوز XP شما سرویس پک 2 باشد بازی نصب نخواهد شد. بااستفاده از این ترفند می‏توانید سرویس پک 2 ویندوز را به 3 تغییر دهید،بدون آنکه سرویس پک 3 را نصب کنید و در نهایت نیز بازی را بدون مشکل نصب نمایید. لازم به ذکر است این کار از طریق رجیستری ویندوز صورت می‏پذیرد.

 بدین منظور:
در ویندوز XP از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری ویندوز باز شود.
در ویندوز ویستا نیز پس از ورود به منوی Start عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید.
حال در پنجره Registry Editor به مسیر زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Windows

 


اکنون از قسمت دیگر پنجره، گزینه CSDVersion را یافته و بر روی آن دوبار کلیک کنید.
در قسمت Value data عدد 100 یا 200 یا 300 و یا همین طور به ترتیب قابل مشاهده است.
دقت کنید منظور از 100 سرویس پک 1، منظور از 200 سرویس پک 2 و همین طور الی آخر است.
یعنی
اگر عدد 200 وجود داشت سرویس پک نصب شده بر روی ویندوز شما سرویس پک 2 است و جهت تغییر عنوان آن کافی است عدد 300 را وارد کنید که به معنای سرویس پک 3 است.
به این ترتیب می‏توانید شماره سرویس پک در ویندوز را تغییر دهید. با OK کردن تنظیمات ذخیره خواهد شد.
در پایان نیز یک بار سیستم را Restart نمایید
     




:: موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومى كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير


چه زماني سيستم Crash ميكند
 

 
تمام افرادي كه با سيستم ويندوز كار كرده اند به احتمال زياد با پيام معروف صفحه آبی رنگ مرگ (blue screen of death) مواجه شده اند .اين صفحه كه به جز كاراكترهاي سفيد رنگ آن، يكدست آبيرنگ است، به شما در مورد از كار افتادن سيستم هشدار مي دهد .يكي دو راه حل نيز در اين پيام به شما پيشنهاد مي شود .اگر خوش شانس باشيد، كافي است كه سيستم را دوباره راه اندازي كرده وكارهايي را كه دفعه قبل نتوانستيد ذخيره كنيد، دوباره انجام دهيد .در عين حال ممكن است با يك مورد اختلال عمده در سيستم خود مواجه شويد، به عبارت ساده تر، پيام صفحه آبي رنگ مرگ يك هشدار جدي است كه به شما مي گويد، كامپيوترتان در اثر خطا از كار افتاده است .در سيستم MACOSيك صفحه نمايش خالي حاوي يك كادر متن كوچك، با تصويري از يك بمب با فيوز روشن، ظاهر ميشود.البته اين صفحه ناخواسته هنگامShut down ، دليل از كار افتادن سيستم را به اطلاع شما ميرساند .معمولا اطلاعات مربوط به حافظه RAM سيستم شما روي صفحه نمايش به شكل كد ظاهر مي شود .به كمك اين اطلاعات، علت از كار افتادن سيستم خود و نيز نحوه جلوگيري از تكرار آن در آينده را متوجه خواهيد شد.

Infinite loop :
حلقه نامتناهي (infinite loop) يكي ديگر از خطاهايي است كه ممكن است كامپيوترها را به زانو در آورد .اين حلقه، مجموعه دستورالعملهايي است كه آنقدر تكرار مي شوند تا شرايط خاصي به وجود آيد .در صورت فراهم نشدن شرايط ، چرخش همچنان ادامه يافته و هرگز به قسمت بعدي برنامه نمي رود.
وضعيت جابجايي يا تعويض مداوم (Thrashing) ، يكي ديگر از موقعيتهاي مشكل آفرين است.هر كامپيوتر داراي مقدار محدودي حافظه و قابليت پردازش است و وقتي يك فرايند يا يك برنامه يا كاربر در رابطه با يك سرور از سيستم عامل، درخواستي مي كند كه قابل انجام نيست، سيستم عامل، منابع لازم را از فرايند ديگري وام ميگيرد .اما فرايند به وام گرفته شده نيز به نوبه خود درخواست منابع ميكند و سيستم عامل بايد منابع درخواست شده را از مكان ديگري تامين كند .سرانجام كل سيستم در اثر تداوم اين عمليات، از كار ميافتد و كاربر با صفحه آبي رنگ مرگ مواجه ميشود.
در نظر بگيريد كه وقتي چند كاربر به طور همزمان نياز به منابع زيادي دارند، چه اتفاقي مي افتد .ممكن است سيستم عامل به يك فرايند اجازه دهد تا به تنهايي براي مدتي كوتاه از تمام منابع آن استفاده كند .سپس سيستم عامل، منابعش را در اختيار كاربر بعدي قرار مي دهد و همين طور تا آخر .سيستم عامل بايد قبل از سرويس دهي به كاربر بعدي، كارهايي كه كاربر قبلي انجام داده است مانند دادهها يا وضعيت كارهاي او را روي ديسك ذخيره كند كه اين فرايند نسبتا كند صورت ميگيرد .سپس بايد با استفاده از ديسكي كه دادهها و برنامه هاي كاربر بعدي روي آن ذخيره شده است، اطلاعات را بارگذاري كرده و آنگاه به كار خود ادامه دهد .
چون فواصل بين تغييرات يا درخواستها، بر حسب هزارم ثانيه محاسبه مي شود، به راحتي ميتوان مجسم كرد در صورت تغيير كاربران و تخصيص مجدد منابع، كامپيوتر بايد تمام وقت، قابليت خود را در اختيار آنها بگذارد، بنابراين هيچ كار مهمي، قابل انجام نيست.

Fatal Error :
مورد خطاي مهلك (fatal error) يكي از مواردي است كه كامپيوتر را از كار مي اندازد .كاربران معمولي اجازه صدور بعضي از فرمانها را ندارند، زيرا اين فرمانها معمولا به عملكرد سخت افزار، حافظه و پردازش دستگاه مربوطند.
اما گاه برنامه اي به يك محدوده ممنوعه وارد ميشود و براي محافظت از خود، سيستم را خاموش مي كند. به اين ترتيب، وقتي سيستم را مجددا راه اندازي مي كنيد، همه چيز مثل سابق كار مي كند، جز اينكه در اثر متوقف شدن دستگاه، تمام داده هاي ذخيره نشده شما از بين مي روند .


Disk crash
شايد بهترين ويژگي ويندوز 2000 ثبات اين سيستم عامل در مقابل اين گونه خطاها و قابليت آن در خروج از سيستم هنگام وقوع يك فرايند مشكل آفرين، بدون نياز به راه اندازي مجدد كامپيوتر است .از كار افتادن هارد ديسك مشكل ديگري است كه يك سيستم ممكن است با آن مواجه شود .معمولا هدهاي خواندن و نوشتن يك درايو سخت در بالاي صفحات فلزي (Platter) داخل درايو به حركت در مي آيند و با رسانه مغناطيسي تماس حاصل نمي كنند .اما در صورت يك شوك فيزيكي، مثلا پرت شدن كامپيوتر كيفي از يك سطح مرتفع، هدها ممكن است با اين صفحات فلزي كه به سرعت در حال چرخش هستند، تماس پيدا كنند .اين مشكل معمولا disk Crash ناميده ميشود و موجب از دست رفتن داده ها و يا فايل هاي يك برنامه و وارد شدن خسارت به صفحات فلزي و هدها و در نتيجه جايگزين كردن درايو جديد با آن مي شود.
 

  




:: موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومى كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير


راهبرد پيغامهاي ويندوز
 

 
Not enough Memory: اگر حافظه كافي براي شروع يك برنامه وجود نداشته باشد اين پيغام نمايان مي شود. همچنين زماني كه چند برنامه در يك زمان در حال اجرا باشند نيز اين پيام نمايان خواهد شد.

اگر اين پيام بارها تكرار شد سعي كنيد تغييراتي را از طريق Control Panel انجام دهيد.
1- روي دكمه Start كليك كنيد. نشانگر روي Setting تغيير مكان داده و سپس روي Control Panel كليك كنيد، يك پنجره نمايان خواهد شد.
2- از روي صفحه Control Panel روي System كليك كنيد. سپس روي Performance كليك كنيد و بعد از آن روي Virtual Performance كليك كنيد.
3- مطمئن شويد كه هيچ جاي ويژه اي براي حافظه واقعي وجود ندارد. معمولا بهتر است كه ويندوز را به حال خود رها كنيد. حتما مطمئن شويد كه چه اندازه از فضاي هارد ديسك خالي است.


● Illegal Operation:معمولا در نتيجه وجود يك باگ در نرم افزار و يا برنامه است. اگر اين پيام بعد از انجام يك فرمان مخصوص يا يكسري از فرمانها اتفاق افتاد بايد آن را به مهندسين فني سازنده گزارش دهيد. اگر اخطار بارها و براي چندين بار پياپي اتفاق افتاد تعدادي برنامه مختلف را اجرا كنيد.
سپس علت آن مي تواند حافظه ناقص و معيوب زياد از حد داغ شدن پردازشگر و يا موفق نبودن در اجراي برنامه ديگر باشد. متاسفانه هيچ جايي براي ترميم سريع اين پيام وجود ندارد و شما ممكن است مجبور به متوسل شدن به كمك ويژه اي باشيد.

● Source and Destintion: با يك اشتباه كوچك اين پيام را دريافت خواهيد كرد. اگر بخواهيد كه يك Folder يا يك File را در خودش كپي كنيد پيام بالا نمايان خواهد شد، راه حل چيست؟ آن فايل و يا فلدر را به جاي ديگر انتقال دهيد.
 



:: موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومى كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير


حل مشکل تايپ فارسي در ويندوز XP & 2000
 

ويندوزهاي XP و 2000 علاوه بر پشتيباني از استاندارد يونيكد و نمايش حروف فارسي داراي كيبورد فارسي و امكان تايپ فارسي نيز هستند . اما نحوه قرار گرفتن برخي حروف در اين كيبورد ها با نسخه هاي ويندوزهاي 98 فارسي كه در ايران بسيار رايجند متفاوت است. به طور مثال براي تايپ حرف ژ در ويندوز 2000 يا XP بايستي دكمه Shift +C را فشار داد در حاليكه در ويندوز 98 فارسي اين حرف با فشار كليد تايپ مي شود.
نكته ديگر استفاده از كدها و شكلهاي جديد براي حروف ك و ي در اين ويندوزهاست.
در نتيجه متنها يا صفحات وبي كه در اين ويندوز تايپ مي شود براي كاربران ويندوزهاي 98 با مشكلاتي نمايش داده مي شود به طور مثال حرف ي به صورت جدا و يا به صورت مربع ديده مي شود . هرچند كه كاربران ويندوزهاي 98 ميتوانند با نصب نسخه هاي جديد فونتهاي معمول اين مشكل را برطرف كنند اما از يك طرف اين نياز به توجه كاربر دارد و از طرفي نيز اين حروف داراي كدهاي جديد هستند كه مشكلاتي را در نرم افزار دسك تاپ ، بانك اطلاعات ، جستجو يا مرتب سازي ايجاد ميكند .
همچنين كدهاي جديد اين حروف در برخي كدپيجها مثل windows-1256 به صورت كد و نه حرف ديده ميشود.
 
كاربراني كه مايلند همچنان از كيبوررد سازگار با ويندوز 98 استفاده كنند ميتوانند به شيوه زير عمل كنند .
1- ابتدا نسخه اي از كيبورد اصلاح شده را ازاينجا دانلود كنيد .
2- حال بايستي اين فايل را در زير شاخه system32 در دايركتوري ويندوز كپي كنيم (به طور مثال در شاخه c:windowssystem32 )
اما اين سيستم عاملها داراي روشي براي محافظت از فايلهاي سيستم هستند و در نتيجه به شما اجازه تغيير در اين فايلها را نمي دهند و حتي اگر اين فايلها را حذف كنيد و يا فايل ديگري جاي آن كپي كنيد در كمتر از يك دقيقه نسخه اصلي فايل مجددا نصب خواهد شد.
اين مسئله باعث ميشود كه ما نيز نتوانيم به سادگي نسخه اصلاح شده كيبورد فارسي را نصب كنيم .

براي نصب كيبورد جديد بايد دستور عمل زير را انجام دهيد:
1-كامپيوتر خود را restart كنيد و در ابتداي بالا آمدن ويندوز دكمه F8 را فشار دهيد تا منوي انتخاب نوع اجراي سيستم عامل ظاهر شود .
در منوي ظاهر شده گزينه Safe Mode with Command Prompt را انتخاب كنيد .
پس از چند لحظه صفحه اي ظاهر خواهد شد كه شبيه همان صفحه سيستم عامل DOS است حالا ميتوانيد با استفاده از دستورات سيستم عامل داس نسخه جديد فايل kbdfa.dll را در شاخه system32 ويندوز نصب كنيد.
به طور مثال اگر ويندوز شما در شاخه c:windows است و نسخه جديد فايل kbdfa.dl را در درايو D دانلود كرده ايد دستور زير را تايپ و اجرا كنيد.
copy d:kbdfa.dll c:windowssystem32kbdfa.dll

2- مجددا سيستم خود را restart كنيد . اگر به شيوه بالا به درستي عمل كرده باشيد پس از بالا آمدن و اجراي مجدد سيستم كيبورد شما اصلاح خواهد شد. در اين حالت با زدن كليد حرف ژ تايپ شده و جاي ديگر حروف همچون پ نيز اصلاح خواهد شد.
بايستي توجه داشته باشيد كه هنگام تايپ حرف ي شكل (و البته كد) سازگار آن با ويندوز 98 تايپ خواهد شد و البته شكل جديد آن (بدون دو نقطه در زير ) نيز با فشار كليد Shift+V تايپ خواهد شد.

www.center.loxblog.com
 



:: موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومى كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 762
|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

www.center.loxblog.com

 



:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 4 مرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفير

Username:EAV-30770172
Password:numjjc6pe6

Username:EAV-31786434
Password:red3m6d3v4

Username:EAV-31789270
Password:t5mtf6b7s6

Username:EAV-31789201
Password:v4pufhm3uu

Username:EAV-31779343
Password:vt2p8txhuf

Username:EAV-31551073
Password:chvk3mt5sd

Username:EAV-31550060
Password:d38pn42dx7

Username:EAV-31237875
Password:dvn26x7787

Username:EAV-32301613
Password:npem2f5the

Username:TRIAL-32951901
Password:u8un8px3tv

Username:TRIAL-32642992
Password:fvd66vkf25

Username:TRIAL-33185369
Password:de87sebpvh

Username:TRIAL-32909112
Password:2n2pk8dnbp

Username:TRIAL-32642938
Password:hxc2r5cp8a

Username:EAV-27745498
Password:tdc4jmkxpd

Username:EAV-31815813
Password:7fmexm7as5

Username:TRIAL-32359807
Password:3h4nod32us

-------------------------------------------------------
Username: EAV-32449305
Password: vs2udvj2js

Username: EAV-31789201
Password: v4pufhm3uu

Username: TRIAL-33540642
Password: mtaksamprp

Username: TRIAL-33540660
Password: ea6hjbsdub

Username: EAV-31779343
Password: vt2p8txhuf

Username: EAV-31065204
Password: m4ren44nxv

Username: TRIAL-33542461
Password: fu2r437p62

Username: TRIAL-33542762
Password: rjjkt35k22

Username: EAV-31786434
Password: red3m6d3v4

Username: EAV-31789270
Password: t5mtf6b7s6

Username: TRIAL-33542792
Password: th4cjf65fx

Username: TRIAL-33540684
Password: v8nnod32us

Username: TRIAL-33540624
Password: teen3af3m5
 



:: موضوعات مرتبط: آپديت بروز nod32 , ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 4 مرداد 1389 | نظرات ()